-
MaxiPuan
  • İş Bankası kredi kartımla nasıl puan kazanabilirim?

    Önemli Not: 6 Nisan 2018 tarihinden itibaren Maximum Kart ile Maximum üyesi olmayan işyerlerinden yapacağınız her 100 TL’lik alışverişinizde 1 Kuruş MaxiPuan kazanılmaktadır.
    İş Bankası kredi kartlarıyla (*) Maximum üye işyerlerinden yaptığınız alışverişler size üye işyeri tarafından belirlenen oranlarda MaxiPuan kazandırır. 1 MaxiPuan 1 TL değerindedir. (Örneğin; %5 MaxiPuan veren bir Maximum üye kuruluşundan yapacağınız 100 TL'lik alışverişinizde 5 TL değerinde MaxiPuan kazanacaksınız.)
    Bunun yanısıra, ister yurt içinde, ister yurt dışında (**) Maximum üye kuruluşları dışındaki işyerlerinden yapacağınız her 100 TL'lik harcamanız için 1 Kuruş değerinde MaxiPuan kazanırsınız.
    Kazandığınız puanları yine Maximum üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerde anında para yerine kullanabilirsiniz.
    (*) Visa yurt dışı kartlarımız hariç olmak üzere.
    (**) Yurt dışında yaptığınız harcamaların karşılığı olan MaxiPuan'larınız, harcamalarınızın bize ulaştığı tarihteki İş Bankası gişe döviz satış kuruna göre TL'ye dönüştürülüp hesaplanır ve MaxiPuan'larınıza eklenir.

  • Kazanılan MaxiPuan'lar kullanılmazsa ne olur?

    Bir takvim yılı boyunca, kampanyalar haricinde, yapılan alışverişlerden kazanılan MaxiPuanların, takip eden iki yıllık sürenin sonuna kadar kullanılması gerekmektedir. Kullanılmayan MaxiPuanlar söz konusu sürenin bitiminde silinecektir.
    Kampanyalar kapsamında kazanılan ilave MaxiPuanlar ise, kampanya koşullarında mutlaka belirtilmek suretiyle belirli bir kullanım süresinin sonunda halen bozdurulmamış ise geri alınmaktadır.

Maximum Kart
  • İş Bankası kredi kartı'na başvurmak için hangi belgeler gerekiyor?

    Nüfus cüzdanınızın aslı ve fotokopisi,

    Ücretli çalışıyorsanız;
    Maaş bordrosu fotokopisi

    Serbest meslek sahibiyseniz;
    Gelir vergisi levhası fotokopisi
    Meslek kuruluşlarında alınan üyelik belgesi fotokopisi

    Emekliyseniz;
    İlgili sosyal güvenlik kurumu tarafından adınıza düzenlenmiş kimlik belgesi fotokopisi

  • İş Bankası kredi kartlarının diğer kartlara göre avantajı nedir?

    - Kaybolma ve Çalınma Hasar Ödemesi
    - Alışveriş Hasar Ödemesi
    - Geri Ödeme Kolaylığı
    - SOS Hizmeti (Kredi kartı geri ödemelerinde vadesiz hesapta para bulunmasa da yatırım hesabında bulunan likit fonların kullanılması suretiyle borcun ödenmesi sağlanabilmektedir.)
    - MaxiP​uan ve MaxiM​​il kazanma imkanı
    - Bankamatik kartları ile yapılan harcamalara MaxiP​uan kazandırılması ve bu puanların üye işyerlerinde harcanabilmesi
    - Üst gelir düzeyine sahip müşterilere tahsis edilen özel kart tiplerimiz için ayrıca ilave sigorta, assistance , rezervasyon önceliği, indirim gibi hizmetler sunulmaktadır.
    - Ülke çapında yaygın ŞUBE ve ATM ağı
    - 18-25 yaş aralığında okuyan ve çalışanlara yönelik Maximum Genç programı

  • Kredi kartına nereden başvurabilirim?

    - Tüm şubelerimizden,
    - www.maximum.com.tr, www.isbank.com.tr ve www.maximiles.com.tr sayfalarından,
    - Bankamatiklerden,
    - İnternet Şubemizden,
    - 4402'ye "MAXIMUM TC Kimlik No Doğum Tarihi(GGAAYY olacak şekilde)" biçiminde SMS göndererek,​
    - 0850 724 0 724 Telefon Şubemizden
    başvuru yapılabilir.

  • Kredi kartı için son ödeme tarihim nedir?

    Başvuru formunda belirlediğiniz hesap kesim tarihinden 10 gün sonra son ödeme tarihi gelmektedir. (Geri ödeme dönemi içerisinde resmi tatil bulunması durumlarında söz konusu tarihler değişiklik gösterebilmektedir.)

  • Hesap özetine başka nereden ulaşabilirim?

    İş Bankası İnteraktif Bankacılık hizmetimizi kullanıyorsanız hesap özetinize www.isbank.com.tr adresinden hesap özeti borcunuza ise en yakın şubemizden, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden, Bankamatiklerimizden ulaşabilirsiniz. Ayrıca İşCep ve İşWap uygulamalarını destekleyen cep telefonlarınızdan Dönem İçi İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz, internet şubemizden veya şubenize başvurarak kredi kartı hesap özetlerinin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için şubenize, İnternet Şubemize veya Telefon Şubemize başvurmanız yeterlidir.

  • Kredi kartı ödemelerimi nerelerden yapabilirim?

    İş Bankası'nın yurt geneline yayılmış şube ağından ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca Bankamatik, İşCep, Maximum Mobil, Internet Şube ve 0850 724 0 724 numaralı telefondan kredi kartı borcunuzun ödemelerini yapabilirsiniz.

  • Maximum Fırsat nedir ve hangi işyerlerinde geçerlidir?

    Maximum Fırsat, Maximum Kredi Kartınız ile, uygulamaya dahil üye kuruluşlarda vade farklı taksitli alışveriş yapma imkanı sunan bir uygulamamızdır. Satın aldığınız ürünün vade farklı satış tutarı aylık eşit taksitler halinde kredi kartından ödenmektedir.

  • Kredi kartı limitimi en düşük hangi tutara kadar indirebilirim?

    ​Bankamızca yürütülen kredi kartı uygulamaları kapsamında, başvuru değerlendirme, yazılım, kart basım, teslimat , hesap özeti gönderimi, sadakat/ödül programı ve operasyon gibi çeşitli maliyet unsurları göz önünde bulundurularak, Maximum Kartlarımız asgari 400 TL limitle, Maximiles Kartlarımız ise 4.000 TL limitle tahsis edilmektedir. Tahsis sonrasında herhangi bir dönemde, müşterilerimizin kredi kartı limit indirim talebi bulunması durumunda, limit indirimi yapılacak kartın güncel toplam borç bakiyesinin altına inilmemesi koşuluyla minimum 400 TL’ye kadar limit indirimi yapılması mümkün olabilmektedir.

Maximum Mobil
  • Maximum Mobil uygulamasını nasıl kullanıma açarım?

    ​Android cihazlar için GooglePlay’den, iOS cihazlar için Apple Store’dan Maximum Mobil’i  yükleyebilirsiniz. iOS ve Android işletim sistemli telefonlarda kullanılabilen Maximum Mobil uygulaması için, uygulama içerisinde yer alan "KAYDOL" menüsünden aktivasyon gerçekleştirebilirsiniz.

  • Kredi kartım ya da bankamatik kartım yok, Maximum Mobil uygulamasına nasıl giriş yapabilirim?


    ​Maximum Mobil uygulaması herkesin kullanımına açık bir uygulamadır.
    İş Bankası müşterisi iseniz müşteri numaranız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.  İş Bankası kart sahibi müşterilerine özel fırsatlardan yararlanmak için Kartlarım menüsü altından "İş Bankası Kredi Kartına Başvur” alanından anında kart başvurusu yapabilir ve Maximum Mobil uygulaması ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.
    İş Bankası müşterisi değilseniz uygulamaya “Başka Banka Müşterisiyim” alanından giriş yapabilirsiniz. İş Bankası kredi kartına başvurabilir ya da diğer Banka kartlarınızı uygulamaya ekleyerek ödemelerinizde kullanabilirsiniz.

  • Maximum Mobil’i telefona yükledikten sonra aktivasyon ve/veya giriş yapmadan uygulamayı kullanabilir miyim?

    ​Maximum Mobil’i telefonunuza yükledikten sonra finansal işlem kapsamında olmayan ve kişisel bilgi gerektirmeyen alanları aktivasyon ve/veya giriş yapmadan kullanabilirsiniz. Uygulama içerisinde yer alan fonksiyonları ve genel kampanyaları görüntüleyebilirsiniz.
    Aşağıdaki durumlarda kullanıcı (henüz yapmadıysa) aktivasyona ve girişe yönlendirilir.

    • Uygulama ana sayfa ekranından giriş düğmesine basarak Uygulamaya giriş yapıldığında,
    • Satın Al (ürün) düğmesine basıldığında,
    • Ödemeler ekranında Fatura Ödeme, QR ile Ödeme yapmak istendiğinde,
    • Kampanyaya katılım sağlanmak istenildiğinde,
    • Kartlarım menüsüne girilmek istenildiğinde
    • Kampanya statü kontrolünde Maximum Mobil Giriş (Log-In) alanına yönlendirilir.

  • Uygulamaya girmek için gönderdiğiniz SMS'i alamıyorum. Ne yapmam lazım?

    Öncelikli olarak telefonunuz kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol edin. 120 saniye içerisinde hala SMS alamıyorsanız, tekrar SMS göndermek için tuşa basınız. Hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.

    ÖNEMLİ BİLGİLER

    • Kullanıcı uygulamaya giriş işlemleri sırasında kullanacağı Parola Numarasını girecektir.
    • Girilen Parola numarası;

    1. Doğum yılı içeremeyecektir. Eğer aynı ise “Parolanız doğum tarihiniz ile aynı olmamalıdır.”
    2. Ardışık rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız ardışık rakamlardan oluşmamalıdır
    3. Tamamı aynı rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız aynı rakamın tekrarlarından oluşmamalıdır.”
    4. “0” ile başlayamayacaktır. 0 ile başladığı taktirde “Parolanız “0” ile başlamamalıdır.”
    5. Son şifre ile aynı olamayacaktır. Aynı olduğu taktirde “Parolanız son parolanız ile aynı olmamalıdır.”
    6. Eğer girilen iki parola farklı ise, ”Girmiş olduğunuz Parolalar tutarsızdır. Lütfen tekrar giriniz.”

    • Parolanın tamamının girilmesi zorunludur.
    • Parolanız numarasında herhangi bir rakam girildiğinde önce rakam görülecek, hemen ardından maskelenecektir.
    • Parola 2. Kez teyit amaçlı girilecektir.

    Diğer Banka Müşterileri

    • Kullanıcının adı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
    • Kullanıcının soyadı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
    • Kullanıcının TCKN bilgisi girilecektir. TCKN 11 hane olacaktır.
    • Kullanıcının doğum tarihi bilgisi girilecektir, zorunlu olacaktır.
    • Kullanıcının e-posta adresi bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi opsiyoneldir.
    • TCKN ve Ad ve Soyad bilgisi, doğum Tarihi doğru değil ise veya hatalıysa uygulama girilen bilgilerin hatalı olduğuna dair uyarı mesajını verecektir.


  • Maximum Mobil’i kullanıma kapattıktan sonra aynı telefonda yeniden kullanıma açarken uygulamayı tekrar yüklemem gerekir mi?

    Hayır. Cep telefonunuzda Maximum Mobil yüklü olduğu sürece uygulamayı tekrar yüklemenize gerek olmayacaktır. Maximum Mobil cep telefonunuzdan kaldırırsanız, android cihazlar için GooglePlay’den, IOS cihazlar için Apple Store’dan tekrar yüklenebilir.
     
    Uyumlu Cihazlar:
    iOS yazılım sürümü 9 ve üzeri olan modellerde kullanılabilmektedir. Android işletim sistemi sürümü 4.1 ve üzeri olan cihazlarda kullanılabilmektedir.
     
    NOT: Telefonunuzun işletim sistemine "Ayarlar ->Telefon Hakkında->Android Sürümü" menüsünden bakabilirsiniz, sürümünüzün 4 altında olması durumunda telefonunuzun işletim sistemi yazılımını güncellemenizi öneririz.

  • Cep telefonumu kaybettim/çaldırdım ne yapabilirim?

    Şifre ve hesap bilgilerinin güvenliği için cep telefonu ve SIM kart üzerinde müşterilerimize ait herhangi bir bilgi tutulmamaktadır.
     
    Cep telefonunuzu çaldırdıysanız ya da kaybettiyseniz ve kişisel bilgilerinizin güvenliğinden de şüpheleniyorsanız, Çağrı Merkezimizi arayarak Maximum Mobil’i kullanıma kapatabilirsiniz.

  • Maximum Mobil’i başka telefonlardan kullanabilir miyim?

    ​Evet. Maximum Mobil’i, uygulamanın yüklü olduğu başka cep telefonlarından kendi müşteri bilgileriniz ile aktive edebilirsiniz. Maximum Mobil aynı anda 3 cihaza kadar yüklenebilmektedir. Bir müşteri numarasına tanımlı Maximum Mobil’i oturum açarak aynı anda tek cihazda kullanabilirsiniz. Aynı anda 2 cihazda birden Maximum Mobil kullanılmamaktadır; bir cihazda oturum açıldığında -aynı müşteri numarası ile aktive edilmiş -diğer cihazda yer alan uygulama sonlandırılır.

  • Fatura ödemelerinde ücret alınmakta mıdır? Her kurum için aynı mıdır?

    ​Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden ücret tahsil edilmektedir.
    Maximum Mobil üzerinden yapılan fatura ödemelerinde her kurum için ücret aynıdır. Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden  tahsil edilen ücretlerin detayınahttp://www.isbank.com.tr/TR/fiyatlar-ve-oranlar/urun-ve-hizmet-ucretleri/Sayfalar/urun-ve-hizmet-ucretleri.aspx aracılığıyla erişebilirsiniz.

  • Kart başvurumu takip edebilir miyim?

    ​Kart Başvurularınızı uygulama üzerinden “Kartlarım” ana menüsünde bulunan “Kredi Kartı Başvurum Ne Durumda?” menüsünden takip edebilirsiniz.

  • Diğer banka kartlarımı uygulamaya nasıl eklerim?

    ​Diğer Banka kartlarınızı Kartlarım menüsünün sağ üst kısmında yer alan kart ekleme butonuna tıklayarak kart ekleyebilirsiniz. Açılan ekranda kart bilgilerinizi manuel girerek veya fotoğraf çekerek kartınızı uygulamaya dahil edebilirsiniz. İş Bankası müşteri aktivasyonunda İş Bankası kartları uygulamaya otomatik olarak yüklenmektedir. İş Bankası Kredi kartı, Bankamatik kartı, Sanal kartlar, Maxipara kartlar ve eklenen diğer banka kartları sırasıyla otomatik olarak görüntülenmektedir.

  • Kartımın limitini artırmak istiyorum, ne yapmam gerekir?

    Maximum Mobil uygulamasından kart detaylarına girdikten sonra kart ayarları menüsünden ya da Ödemeler menüsü altındaki “Hızlı Kart İşlemleri” menüsü aracılığıyla anında limit artışı talebinde bulunabilirsiniz.
     
    Kartlarım >> Kart Ayarları yönetimi menüsünden otomatik limit artış talimatı da verebilirsiniz. Otomatik Limit Artış Talimatı vermeniz durumunda talebiniz belirli aralıklar ile Bankamızca değerlendirilecek ve limit artışına ilişkin tarafınıza en az 15 gün öncesinde bilgi verilmek kaydı ile kart limitiniz bir üst limite çıkarılacaktır.

  • Nasıl sanal kart oluşturabilirim?

    ​Dilediğiniz asıl kredi kartınız için sanal kart oluşturabilirsiniz. Kart detay ekranında “Sanal Kart Oluştur” sekmesinden sanal kart oluşturabilirsiniz. Oluşturulan sanal kartınız, kartlarınız arasında listelenir.

  • Sanal Kartıma nasıl limit aktarabilirim?

    ​Sanal kartınız kartlarınız arasında listelendikten sonra sanal kart detaylarından limit aktarımında bulunabilirsiniz. Sanal kartınıza tek seferlik limit aktarabileceğiniz gibi, otomatik limit aktarma talimatı tanımlayabilirsiniz. Dilediğinizde limit sıfırlama, otomatik limit aktarma talimatı iptali yapabilir veya Sanal Kartınızı iptal edebilirsiniz.

  • Kart Ayarlarından hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?

    ​Kart Ayarları menüsünden aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.

    • Kartınızı QR alışveriş, sinema bileti alımı, fatura ödeme gibi ödeme işlemleriniz için Varsayılan kart olarak tanımlayabilirsiniz.
    • Mobil Temassız İşlemlere açma/kapama yapabilirsiniz. Kartınıza mobil temassız özelliği kazandırdığınızda telefonunuzla temassız okuyucusu bulunan POS cihazlarında işlem yapabilirsiniz. (sadece android telefonlarda bulunmaktadır.)
    • Kart Ayarları Yönetimi: Kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir, hesap özetlerinizi eposta ile alma talimatı iletebilir, kartınızı yurt dışında yapılacak işlemlere, sanal işlemlere, mail order/telefon işlemlerine açıp kapatabilirsiniz.
    • Şifre Değişiklik İşlemleri: Kartınızın şifresini Maximum Mobil üzerinden belirleyebilirsiniz.
    • Sektörel İşlemler Yönetimi (Sektör bazında işleme açma/kapama): Kartınızla, kuyum, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama sektörlerinde işlem yapılmasını engelleyebilir veya izin verebilirsiniz.


     
    Kart Ayarları Yönetimi Alanından Ulaşılabilen Menüler



    • Hesap özetimin e-posta ile gönderimi
    • Kartı Geçici Olarak Kullanıma Açma/Kapama
    • Otomatik limit artışı talebi iletme
    • Limit değişikliği
    • Mektup/Telefon Aracılığıyla Verilen talimatlı  işlemlere  (Mail Order &Telefon Order)’e Açma/ Kapama
    • İnternet Alışveriş  İşlemlerine Açma/ Kapama
    • Quasi-Cash (Nakit Benzeri) İşlemlere Açma/ Kapama
    • Yurt dışı İşlemlere Açma/ Kapama

  • Kartımı şu an bulamıyorum, Maximum Mobil uygulamadan kartımı kullanıma kapatabilir miyim?

    ​İlgili kartınızı seçip “Kart Ayarları” menüsünden kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı menü üzerinden kartı kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 gün için yapılabilmektedir. Kartınızın kaybolduğunu düşünüyorsanız ve süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Çağrı Merkezimize ulaşarak kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatabilir/ kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.

  • Uygulamaya yüklü kartımı mobil temassız işlemlerde nasıl kullanabilirim?


    ​Mobil temassız ödeme özelliği Android, 5.0 ve üzeri versiyon ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özellikli telefonlarda kullanılabilmektedir.
    Dilediğiniz karta mobil temassız özelliği kazandırmak için ilgili kartın detaylarından, “Kart Ayarları” menüsüne giriş yaparak Mobil Temassız İşlemler butonuyla söz konusu özelliği aktif hale getirdikten sonra kart limitinizin müsait olduğu ölçüde (maksimum 1.000 TL ye kadar)  limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamatik kartlarınızı da Mobil temassız özelliğini aktif hale getirerek kullanabilirsiniz.
     

  • Maximum Mobil ile hangi kurumlara ait fatura ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirim?

    ​Maximum Mobil’i kullanarak İş Bankası kredi kartınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı ödeyebilirsiniz.
    Maximum Mobil Uygulamasından Abone No. ile fatura ödeme
    1. Fatura türünü seçiniz alanında fatura tahsilatına aracılık edilen kurumların uygun gruplanmasının olduğu görülür.

    • Su
    • Elektrik
    • Doğalgaz
    • İnternet ve TV
    • Cep Telefonu
    • Telekomünikasyon

    2. Fatura bilgisinin doğru olarak geldiğini kontrol edin.
    3. Fatura tutarına ilişkin komisyon bilgisini teyit edin.
    4. Onay vererek işleminizi tamamlayın.
    Maximum Mobil Uygulamasından Barkod ile fatura ödeme
    1. Maximum Mobil uygulamasını açarak Parola ile giriş yapın.
    2. Fatura Ödeme menüsünden "Fatura Ödeme" işlemini seçin.
    3. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin.
    4. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun.
    5. Barkod okuma işleminin tamamlanmasıyla fatura bilgileri telefon ekranında yer alır.
    6. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınızı onaylayın veya yenisini seçin, onay vererek işleminizi tamamlayın.

  • Yeni üretilen kartımı mobil temassız işlemlerde kullanmak için ne yapmam gerekir?

    Kredi kartı başvurunuz olumlu sonuçlanır ve kartınız üretilirse kartınızın tarafınıza teslim edilmesini beklemeksizin anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamızda mevcut bir sözleşmeniz bulunuyor ise yeni üretilen kartınıza anında Maximum Mobil üzerinde görüntülenecektir. Kartınızın Mobil Temassız özelliğini aktif hale getirebilir tüm temassız okuyucusu bulunan işyerlerinde anında kullanabilirsiniz. Ayrıca Maximum Mobil üzerinden sanal kart oluşturabilir ve sanal kartınıza limit aktararak internet alışverişlerinde kullanabilirsiniz.
     
    Biz kartınızı en kısa zamanda tarafınıza teslim etmek için çalışıyor iken siz de beklemeksizin bu şekilde Maximum ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

  • Kartımın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdim ama daha sonra ilgili kartımla işlem yapıp yapamayacağımı nasıl anlayacağım?

    Kartınızın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdiğinizde telefonunuza kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecektir ve aynı zamanda ilgili kartınızın üstünde (sağ üst köşede) yer alan mobil temassız ikonu pembeye dönecektir.
     
    Mobil Temassız özellik tanımlama sonrası bildirim gönderimlerinde internet bağlantısı kaynaklı olarak aksaklık yaşanabilmektedir. Böyle bir durumda eğer şirket hattı kullanıyorsanız dış ağdan internete bağlanarak işlemi tekrar deneyebilir veya Bankamız Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.
     
    *Kartınızın Mobil temassız özelliğini aktif hale getirdiğinizde kullanmak istediğiniz kartınızı Temassız işlemlerinizde kullanacağınız varsayılan kart olarak seçmeyi unutmayın.

  • POS cihazlarında nasıl mobil temassız ödeme yapabilirim?

    ​Kartınızın Mobil Temassız özelliğini açtıktan sonra telefonunuza kartınızı Mobil Temassız işlemlerde kullanabileceğinize dair bilgilendirme iletilecektir. İlk Mobil temassıza açma adımında telefonunuzun internete bağlı olması gerekmektedir. İlk açma adımından sonra telefonunuz internete bağlı olmasa da temassız alışveriş yapabilirsiniz.

     
    1. Alışverişinizi yapıp kasaya geldiğinizde, kasiyere temassız ödemek istediğinizi iletin.
    2. Tuş kilidini açmaya gerek olmaksızın, sadece telefonunuzun ekranını aydınlık konuma getirin. Telefonunuzu POS cihazı ekranına yaklaştırın.
    3. 1500 TL altı işlemlerde şifresiz, 1500 TL ve üstü işlemlerde POS cihazına kart şifrenizi giriş yaparak ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
     

  • Mobil Temassız işlem yaptım, işlemi nereden kontrol edebilirim‎?

    ​Kartlarınız ile gerçekleştirdiğiniz mobil temassız işlemleri kredi kartı detaylarında “İşlemler” menüsü altında görebilirsiniz. Maximum Mobil uygulamasında kartınızın mobil temassız özelliği ile yaptığınız işlemler mobil temassız ikonu ile gösterilecektir.

  • QR ile Ödeme Nedir?

    ​QR ile Ödeme internet bağlantısı ve kamerası olan iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarının kullanılarak, anlaşmalı üye işyerlerinin POS üzerinden, gazete, dergi, billboard vb. ilanlarında, broşür ve afişlerinde yer alan ürünlere ait QR kod okutulmak suretiyle alışveriş yapılabilmesidir.

  • Nasıl QR ile ödeme yapabilirim?

    ​1. Uygulamayı açın ve QR ile öde menüsüne tıklayın.
    2. Açılan kameraya reklam afişinde/dergide/broşürde yer alan QR kodu okutun.
    3. Ürün bilgileri otomatik olarak ekrana gelecektir.
    4. Talep edilen bilgileri (adet/renk vs.) ekrana girin.
    5. Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kart seçin.
    6. Satın alma işleminizi tamamlayın.

  • Maximum Mobil ile hangi kurumlara ait fatura ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirim?

    Maximum Mobil’i kullanarak İş Bankası kredi kartınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı ödeyebilirsiniz.
    Maximum Mobil Uygulamasından Abone No. ile fatura ödeme
    1. Fatura türünü seçiniz alanında fatura tahsilatına aracılık edilen kurumların uygun gruplanmasının olduğu görülür.
    • Su
    • Elektrik
    • Doğalgaz
    • İnternet ve TV
    • Cep Telefonu
    • Telekomünikasyon
    2. Fatura bilgisinin doğru olarak geldiğini kontrol edin.
    3. Fatura tutarına ilişkin komisyon bilgisini teyit edin.
    4. Onay vererek işleminizi tamamlayın.

    Maximum Mobil Uygulamasından Barkod ile fatura ödeme
    1. Maximum Mobil uygulamasını açarak Parola ile giriş yapın.
    2. Fatura Ödeme menüsünden "Fatura Ödeme" işlemini seçin.
    3. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin.
    4. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun.
    5. Barkod okuma işleminin tamamlanmasıyla fatura bilgileri telefon ekranında yer alır.
    6. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınızı onaylayın veya yenisini seçin, onay vererek işleminizi tamamlayın.